pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-2

Deze week is Felix de pupil van de week! Felix is 10 jaar oud, speelt in de JO11-2, en wordt daar getraind door David, Erik en Mark.

Felix voetbalt nu 2 jaar bij SV ‘s-Graveland en vindt het heel erg leuk. Hij wilde graag op voetbal want dan kan je lekker veel rennen en zijn vrienden zijn hier ook lid. De trainingen vindt Felix erg leuk en hij is blij met zijn trainers. Het leukste vindt hij het om op het doel te schieten en de oefening waarbij je omschakelt van aanvaller naar verdediger. Minder leuk vindt hij de warming-up. Op zaterdag speelt Felix meestal links-midden en soms links-achter. Het middenveld vindt hij het leukst want dan kan je weer veel rennen omdat je zowel moet aanvallen als verdedigen. Hij speelt het liefst op gewoon gras, tenzij er heel veel modder is …

Felix zit in groep 7 van de Antoniusschool. Zijn jongere zusje Nikki zit op turnen. Naast voetbal vindt hij het erg leuk om buiten jachtseizoen te spelen met vrienden of met de hond buiten te spelen. Ook gaat hij vaak wel rondjes fietsen door Kortenhoef. Later wil hij graag profvoetballer worden.

Ajax en Manchester United zijn zijn favoriete voetbalclubs. Ronaldo vindt hij de beste voetballer. Felix is bij Ajax in het stadion geweest tegen NEC en tegen PSV en dat was superleuk!

Felix vindt SV 's-Graveland een topclub want er zijn veel vrienden en de sfeer is heel leuk! De voetbaldagen waren ook weer super dit jaar!

Felix, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!!