pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

10

Deze week is Sem de pupil van de week! Sem is 10 jaar oud, speelt in de JO11-1, en wordt daar getraind door Ed, Roy en Ferry.

Sem voetbalt sinds zijn 4e bij SV ‘s-Graveland. Hij vond voetbal erg leuk en speelde thuis al veel. En de naam Steenvoorden is uiteraard bekend binnen onze vereniging dus logisch dat hij voor SVS koos! Zijn vader Jos heeft hier ook altijd gevoetbald en gekeept. Sem heeft steeds een wisselend team gehad sinds de JO8 maar dat was altijd leuk. Ook nu in de JO11-1 heeft hij een heel leuk team. Hij is blij met zijn coaches Roy en Ferry: ‘ze bedenken goede tactieken en zien hoe we proberen te voetballen, en als we moe zijn worden we gewisseld om even bij te komen’. Ook de trainingen zijn erg leuk, er is niks wat Sem niet leuk vindt om te doen, partijtje vindt hij wel het allerleukst. Op de zaterdag speelt Sem op het middenveld of achterin. Het liefst speelt hij midden want dan kan hij zowel mee aanvallen als verdedigen. Kunstgras vindt hij het fijnst om op te spelen, maar als het heel heet weer is dan toch liever op gewoon gras!

Sem zit in groep 7 van de Antoniusschool en heeft een jonger zusje Bo, die op turnen zit. Naast voetbal speelt hij graag bordspelletjes zoals Monopoly en Kolonisten. Ook gaat hij graag buiten spelen. Later wil hij dierenverzorger worden, hij heeft zelf een hond en laat die vaak uit en speelt heel veel met hem.

PSV is zijn favoriete voetbalclub en Luuk de Jong vindt hij de beste. Hij is al heel vaak in het stadion geweest want samen met zijn vader heeft hij een seizoenskaart. Ook is hij bij de bekerfinale in de Kuip geweest. Het leukste was wel dat hij bij de uitwedstrijd tegen Groningen mee het veld op mocht als mascotte! Hij liep toen aan de hand van Sangaré.

Hij vindt het erg leuk op de club! Gaat vaak bij het eerste kijken en dan lekker met zijn vrienden voetballen. Ook de voetbaldagen vindt hij erg leuk om aan mee te doen!

Sem, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!