INFORMATIE

Vrijwilligers
S.V. ‘s-Graveland is een vereniging die draait op vrijwilligers en dat zijn er gelukkig heel veel.
Zij zorgen er mede voor dat er zo veel activiteiten binnen onze vereniging georganiseerd worden.
Het zwaartepunt van alle activiteiten ligt in het weekend als al onze teams in actie komen.
Rondom de wedstrijden zijn vele vrijwilligers zichtbaar actief: jeugdleiders- en trainers, scheidsrechters,
gastheren, kantinemedewerkers etc. Daarnaast zijn er vele vrijwilligers, die zich achter de schermen en doordeweeks inzetten voor de vereniging. Zo is er een zgn. maandag- en vrijdagploeg. Teams van doorgaans wat oudere clubmensen, die de accommodatie onderhouden en steeds verder verfraaien.

vrijwico_foto_dd_21_jun_2022_2.jpg

Met ingang van seizoen 2022/23 is de verenigingsdienst ingevoerd. Ondanks de grote vrijwilligersschare, zijn er toch op bepaalde gebieden leemtes. En die zijn struktureel. Door betreffende dienst wordt getracht de betrokkenheid bij de club nog verder te vergroten en die leemtes te vullen.