vrijwilligers maken het verschil

Vrijwilligers
S.V. ‘s-Graveland is een vereniging die draait op vrijwilligers en dat zijn er gelukkig heel veel.
Zij zorgen er mede voor dat er zo veel activiteiten binnen onze vereniging georganiseerd worden.
Het zwaartepunt van alle activiteiten ligt in het weekend als al onze teams in actie komen.
Rondom de wedstrijden zijn vele vrijwilligers zichtbaar actief: jeugdleiders- en trainers, scheidsrechters,
gastheren, kantinemedewerkers etc. Daarnaast zijn er vele vrijwilligers, die zich achter de schermen inzetten voor de vereniging.

Ondanks de grote vrijwilligersschare, streven wij naar meer vrijwilligers om de huidige groep te ondersteunen
en om de huidige activiteiten te kunnen blijven organiseren. Er is voor ieder wat wils: voor of achter de schermen,
incidenteel of structureel.  Qua tijdsbesteding hoeft het niet gelaten te worden: ook voor vrijwilligers
met weinig (vrije) tijd is er zeker wat te doen.

Aan het begin van het seizoen 2016-2017 is de vrijwilligerscommissie opgericht.

In het volgende document een introductie waarin de commissie ook haar plannen duidelijk maakt.

Vrijwilligerscommissie

De SV website zal binnenkort worden uitgebreid met de rubriek vacatures.
Daarin staan de verschillende vrijwiligersfuncties en de bijbehorende taakomschrijvingen.
O.a. voor de kantine en de gedurende het seizoen te organiseren evenementen.