pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-1

Pupil van de week: Ryan Busch

Deze week is Ryan de pupil van de week! Ryan is 10 jaar oud, speelt in de JO11-1, en wordt daar getraind door Ed, Roy en Ferry.

Ryan voetbalt sinds hij 5 jaar oud is bij SV ‘s-Graveland. Zijn oudere broer en zus voetbalden hier ook al dus logisch dat Ryan ook lid werd. Hij voetbalde al veel thuis en op school. Vanaf de JO8 zit hij met dezelfde jongens in het team en dat vindt hij erg leuk. Hij heeft goede trainers die goed kunnen uitleggen wat er fout gaat en daar leert hij veel van. Op de training vindt hij het het leukst om op het goal te schieten. Minder leuk vindt hij de verdedigende oefeningen omdat hij dan vaak veel hetzelfde moet doen. Op zaterdag staat hij het liefst rechtsback, dan kan hij veel ballen verdedigen. Het liefst speelt hij op kunstgras, als je dan valt ben je niet meteen helemaal vies….

Ryan zit in groep 7 van de Antoniusschool. Zijn oudere broer Jason speelt in de JO16-1, zijn oudere zus Thalya zit niet meer op voetbal maar heeft dus wel bij SVS gevoetbald. Zijn andere grote hobby is gamen, en dan nu vooral Fortnite & Fifa. Ook gaat hij regelmatig naar buiten met zijn vrienden. Later wil hij graag hetzelfde werk gaan doen als zijn vader, in de techniek. Real Madrid vindt Ryan de beste club en Virgil van Dijk de beste speler.

Ryan vindt het erg leuk bij SVS! Veel van zijn vrienden voetballen er en hij vindt het erg leuk om mee te doen met de voetbaldagen en het 4x4 toernooi! Ook gaat hij graag bij zijn grote broer kijken!

Ryan, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!

Overzicht pupillen van de week
Datum Pupil van de week
01 mei t/m 05 mei 2024 Kick Geerling (Graveland 's 1 - DTA Fortius asv 1)
10 apr t/m 14 apr 2024 Jesse Schalk (Graveland 's 1 - Zeeburgia avv 1)