pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-1

Pupil van de week: Sander Scheffer

Deze week is Sander de pupil van de week! Sander is 10 jaar oud, speelt in de JO11-1, en wordt daar getraind door Ed, Roy en Ferry.

Sander is begonnen bij SV ‘s-Graveland in de JO8. Zijn oudere broer Daan voetbalde hier ook al en Sander vond voetbal al heel lang erg leuk. Zijn opa Splint Scheffer (en ook zijn oma!) heeft bij SVS gevoetbald dus logisch dat Sander ook hier lid werd! Vanaf de JO8 speelt Sander in hetzelfde team en dat vindt hij erg leuk. Ed en Roy zijn de trainers, Ferry is de coach, en hij vindt dat ze dat heel goed doen! Ze geven duidelijke uitleg en worden nooit meteen boos als je een foutje maakt. De trainingen zijn ook erg leuk. De leukste oefening vindt Sander het 1-2’tje en dan af ronden op de goal. Sander staat laatste man tijdens de wedstrijden en dit vindt hij ook de leukste positie, verdedigen en heel soms mee naar voren. Het liefst speelt Sander op kunstgras, dan wordt je niet zo vies na een sliding…

Sander zit in groep 7 van de Antoniusschool. Hij heeft een oudere broer Daan. Na schooltijd gaat hij graag gamen en soms met vrienden basketballen. Ook klussen met hout en hout kloven vindt hij erg leuk om te doen. Later wil hij graag timmerman worden, net als zijn vader en opa!

Ajax en Real Madrid vindt Sander de beste clubs. Zijn favoriete speler is Virgil van Dijk. Sander is één keer in een stadion geweest en dat was toen hij met SVS mee ging naar een wedstrijd van AZ.

Sander vindt het erg leuk op de club! Vooral omdat er veel vrienden voetballen maar ook omdat er zoveel leuke dingen worden georganiseerd, zoals de voetbaldagen, sinterklaas, het zaalvoetbal en het 4x4 toernooi.

Sander, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!

Overzicht pupillen van de week
Datum Pupil van de week
01 mei t/m 05 mei 2024 Kick Geerling (Graveland 's 1 - DTA Fortius asv 1)
10 apr t/m 14 apr 2024 Jesse Schalk (Graveland 's 1 - Zeeburgia avv 1)