Inschrijven kader

Inschrijven kader als bondslid

Als je bij ons 'voetbal-gerelateerde' activiteiten verricht en je bent geen actieve voetballer bij ons en om die reden geen lid, dan schrijven we je in bij de KNVB als bondslid. Je bent dan o.a. verzekerd inzake ongevallen en aansprakelijkheid. De kosten daarvan zijn voor de club.

De gegevens, die je hieronder invult zijn noodzakelijk om je bij de KNVB in te schrijven. Conform AVG richtlijnen zullen betreffende gegevens alleen verwerkt worden door de ledenadministratie van S.V. 's-Graveland.

Vooralsnog onderscheiden we de volgende activiteiten: trainer, coach, trainer/coach, scheidsrechter, vaste assistent-scheidsrechter en verzorger.

Als je geen mobiel nummer hebt, vul dan het nummer van je vaste lijn in. Heb je dat ook niet, vul dan n.v.t. in.

Als je jonger bent dan 18 jaar, vul dan ook de volgende gegevens van één van je ouders/verzorgers in.

Vul dit a.j.b. ook in als je eerder lid bent geweest van SV 's-Graveland.

* = verplicht