pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-1

Deze week is Chris de pupil van de week! Chris is 10 jaar oud, speelt in de JO11-1, en wordt daar getraind door Ed, Roy en Ferry.

Chris voetbalt sinds zijn 4e bij SV ‘s-Graveland. Samen met zijn vader en tweelingbroer Finn voetbalde hij ook al veel thuis. Chris heeft steeds een wisselend team gehad sinds de JO8 maar dat was altijd leuk. Ook nu in de JO11-1 heeft hij een heel leuk team. Zijn vader Roy is een van zijn trainers, ze zijn soms wel streng maar de trainingen zijn altijd wel erg leuk. Het leukste vindt hij het om op de goal te schieten, te dribbelen en partijtje te spelen. Er is eigenlijk niks, wat hij echt niet leuk vindt om te doen op de training! Op zaterdag speelt hij links op het middenveld. Dit vindt hij ook de leukste positie, want dan kan hij zowel aanvallen als verdedigen. Het liefst speelt hij op gewoon gras, van kunstgras krijg je alleen maar schrammen als je een sliding maakt…

Chris zit in groep 7 van de Curtevenneschool en heeft een tweelingbroer Finn, die ook bij hem in het team voetbalt. Thuis springt hij ook graag op de trampoline, hier heeft hij ook een tijdje les in gehad! Later wil Chris graag profvoetballer worden of kok. Hij kookt nu ook al wel eens thuis, zoals pasta of zelf pizza’s maken.

Ajax is zijn favoriete voetbalclub en Steven Bergwijn vindt hij de beste. Real Madrid is zijn favoriete buitenlandse voetbalclub en Mbappé vindt hij de allerbeste voetballer. Chris is nog nooit in het stadion bij een wedstrijd geweest maar gaat binnenkort wel een keer met zijn neef naar Ajax.

Chris vindt het erg leuk op de club! Veel van zijn vrienden voetballen er en hij vindt het erg leuk om mee te doen met de voetbaldagen en het 4x4 toernooi!

Chris, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!

Overzicht pupillen van de week
Datum Pupil van de week
01 mei t/m 05 mei 2024 Kick Geerling (Graveland 's 1 - DTA Fortius asv 1)
10 apr t/m 14 apr 2024 Jesse Schalk (Graveland 's 1 - Zeeburgia avv 1)