pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-2

Pupil van de week: Jorrit Stuyver

Deze week is Jorrit de pupil van de week! Jorrit is 10 jaar oud, speelt in de JO11-2, en wordt daar getraind door Marvin, Donny, Dennis en zijn vader Patrick.

Jorrit is in de F-onderling bij SV ‘s-Graveland begonnen. Hij wilde al langer op voetbal en via school en zijn vriendjes kwam hij bij onze club terecht. Jorrit speelt in een leuk team met leuke trainers/coaches. De trainers geven leuke trainingen en kunnen goed uitleggen en geven vaak complimenten. Op de woensdag trainen ze vaak nog wat langer door voor degene die dat willen en dat vindtJorrit eigenlijk het leukste! Op zaterdag speelt hij als verdediger of keeper. Het liefst staat hij in de verdediging, want dan kan hij wat meer bewegen dan als keeper. Het liefst speelt Jorrit op kunstgras want daar word je wat minder vies van…

Jorrit zit in groep 6 van de Antoniusschool. Hij heeft twee oudere zussen die allebei op paardrijden zitten. Na schooltijd gaat hij graag gamen. Hij weet nog niet wat hij later wil worden.

Feyenoord is de favoriete club van Jorrit en Xavi Simons vindt hij de beste speler. Hij is helaas nog nooit bij een wedstrijd of in een stadion geweest, dat gaat vast nog wel eens gebeuren Jorrit!

Jorrit vindt het erg leuk op de club! Er zijn mooie velden en hij heeft er veel voetbalvrienden.

Jorrit, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!

Overzicht pupillen van de week
Datum Pupil van de week
01 mei t/m 05 mei 2024 Kick Geerling (Graveland 's 1 - DTA Fortius asv 1)
10 apr t/m 14 apr 2024 Jesse Schalk (Graveland 's 1 - Zeeburgia avv 1)