VRIENDENLOTERIJ

De Vriendenloterij steunt jouw club

steun je eigen club

Bij de VriendenLoterij kun je als deelnemer zelf bepalen welk goed doel je steunt.
Naast 48 goede doelen is er ook de mogelijkheid om SV 's-Graveland te steunen. De helft van de lotprijs gaat dan rechtstreeks naar de clubkas.

De club heeft de afgelopen periode de opbrengst van de Vriendenloterij o.a. aangewend om het terras en de kantine op te knappen. Iedereen heeft kunnen zien hoe mooi het is geworden en hoeveel plezier de leden en bezoekers ervan hebben.

Mocht je aan de Vriendenloterij mee willen gan doen, denk aan SV 's-Graveland als doel. Ook als je al meespeelt in de Vriendenloterij, dan is het mogelijk je huidige doel om te zetten en voortaan je club te steunen. In beide gevallen is dat makkelijk te regelen via de site van de Vriendenloterij.

Mocht je hier vragen over hebben, dan kun je mailen naar [email protected]