pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-2

Deze week is Lars de pupil van de week! Lars is 11 jaar oud, speelt in de JO11-2, en wordt daar getraind door David, Stefan, Lucas en zijn vader Erik.

Lars is lid geworden bij SV 's-Graveland toen hij 6 jaar oud was. Zijn vader voetbalt ook bij SVS, dus vandaar dat Lars natuurlijk ook hier lid werd. HIj wilde graag op voetbal, omdat hij graag met vriendjes samen wilde sporten en veel wilde bewegen. Vanaf de JO8 voetbalt Lars al met dezelfde jongens in een team en dat vind hij superleuk. Hij krijgt nu 2x per week training van David, Stefan, Lucas en zijn vader Erik. Dat doen ze goed, er is veel afwisseling in oefeningen. Het leukst vindt hij het om te keepen op de training, minder leuk zijn de pass en loopoefeningen. Op zaterdag keept Lars altijd een helft en de andere helft speelt hij op het middenveld of voorin in de spits. Zowel keepen als de spits vindt hij erg leuk, lekker duiken en ballen uit de goal weg slaan, maar ook scoren is erg leuk! Het liefst speelt hij op gewoon gras, dat is een stuk zachter en daarop kun je makkelijker slidings maken.

Lars zit in groep 7 van de Antoniusschool. Zijn jongere broer Sven voetbalt ook bij SVS in de JO9-4. Naast voetbal vindt hij het erg leuk om te gamen en te onderzoeken hoe computers in elkaar zitten en werken. Wat hij later wil worden weet hij nog niet zo goed.

Ajax en Bayern München zijn Lars' favoriete voetbalclubs. Hij heeft geen favoriete voetballers, waar hij fan van is. Lars is al meerder keren met zijn vader in de Arena geweest voor wedstrijden van Ajax!

Lars vindt SV 's-Graveland een superleuke club! Het is lekker dichtbij en er wordt veel georganiseerd. Hij vindt de voetbaldagen en het 4x4 toernooi erg leuk om aan mee te doen!

Lars, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!!