pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-1

Deze week is Dani de pupil van de week! Dani is 10 jaar oud, speelt in de JO11-1, en wordt daar getraind door Robin en Marcel.

Dani is lid geworden van SV 's-Graveland toen hij 4 jaar oud was. Hij koos voor SVS omdat zijn opa, Minicus van Wijk, hier keeper is geweest bij het eerste en zijn oom en neven hier ook voetballen en kwam dus al vaak kijken. Dani voetbalt al een aantal jaren met hetzelfde team en vindt dat erg leuk. Ook de trainers Marcel en Robin doen het goed, ze zijn lekker fanatiek en zelf ook goede voetballers. De trainingen zijn leuk, vooral het partijtje. Minder leuk is het als ze rondjes om het veld moeten lopen. Dani speelt vaak links-achter en dat vindt hij heel leuk als hij veel te doen heeft. Het liefst zou hij rechts-voor willen spelen zodat hij ook voorzetten kan geven. Kunstgras vindt Dani het fijnst om op te spelen, dan glij je tenminste niet weg in de modder.

Dani zit in groep 6 van de Antoniusschool en heeft een oudere zus Sascha die ook op voetbal zit. Zijn jongere zusje Maud is 4 jaar en komt af en toe bij hem kijken. Naast voetbal vindt hij het leuk om buiten te spelen bij de paddenpoel met vrienden en om te gamen. Wat hij later worden wil weet hij nog niet zo goed, misschien wel agent of brandweerman.

Ajax en Paris Saint Germain zijn zijn favoriete voetbalclubs. Tadic en Mbappe vindt hij de beste spelers van deze clubs. Dani is 1x in de Amsterdam Arena geweest .

Dani vindt SV 's-Graveland een hele leuke club want hij kent er heel veel mensen. De voetbaldagen en het 4x4 toernooi vindt hij super leuk om aan mee te doen!

Dani, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!!