pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-1

Deze week is Lex de pupil van de week! Lex is 10 jaar oud, speelt in de JO11-1, en wordt daar getraind door zijn vader Robin en Marcel.

Lex kwam al elk weekend met zijn vader Robin naar de club dus is het niet zo gek dat hij lid werd toen hij 4 jaar oud was.Thuis voetbalde bij al vaak in de achtertuin en met oma in de woonkamer. Hij speelt nu in een leuk team met veel vriendjes. Robin en Marcel vindt hij goede trainers want er is bij de training altijd wel lol en het zijn goede coaches. De training vindt hij altijd erg leuk, vooral het partijtje. Minder leuk vindt hij het om een rondje om het veld te moeten lopen. Lex speelt op het middenveld en vindt dat ook de leukste plek om te spelen want je kan zowel mee aanvallen als verdedigen. Bij regen speelt hij het liefst op kunstgras en als de zon schijnt het liefst op gewoon gras.

Lex zit in groep 7 van de Antoniusschool in Kortenhoef en heeft een oudere zus Tess die op paardrijden zit. Na school speelt hij graag buiten met zijn vrienden, ze gaan dan voetballen, verstoppertje spelen en tafelen. Of hij gaat binnen op de playstation gamen. Later wil Lex graag profvoetballer worden of coach van een profclub.

Ajax is zijn favoriete club en daar vindt hij Bergwijn nu de beste speler. Barcelona is zijn favoriete buitenlandse club. De beste speler van het moment vindt hij Mbappé. Frenkie de Jong is zijn lievelings speler. Lex is al 4 of 5x in de Arena geweest met zijn vader bij een wedstrijd van Ajax en 1x naar het Nederlands elftal.

Lex vindt SV 's-Graveland een leuke en gezellige club waar veel te doen is! De voetbaldagen en 4x4 toernooi vindt hij erg leuk om aan mee te doen!

Lex, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!!