pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-1

Deze week is Felix de pupil van de week! Felix is 10 jaar oud, speelt in de JO11-1, en wordt daar getraind door Robin en Marcel.

Felix voetbalt bij SV 's-Graveland sinds de Smurfen. Hij voetbalde al vaak thuis met zijn vader en vond het zo leuk dat hij al op 3-jarige leeftijd mee kwam trainen. Niet zo gek dat Felix voor ‘s-Graveland koos, zijn vader heeft hier in de jeugd gevoetbald en zijn opa is onze oud-voorzitter en erelid Joop Glijn!
Felix heeft een ontzettend leuk team waar hij al een aantal jaar mee samen voetbalt. Marcel en Robin zijn zijn trainers en daar is hij blij mee, hij vindt ze leuke en goede trainers. De training vindt hij altijd erg leuk, vooral schieten op de goal, partijtje en rennen met de bal. Eigenlijk is er dus niets wat hij niet leuk vindt om te doen. Felix speelt op het middenveld, hij vindt dat leuk omdat hij dan zowel kan verdedigen als aanvallen. Het liefst speelt hij op kunstgras want op het gewone veld zitten zoveel hobbels.

Felix zit in groep 7 van de Curtevenneschool en heeft een oudere zus Olivia die op hockey zit. Naast voetbal vindt hij het leuk om buiten te spelen met vrienden en dan te voetballen of tafelen. Thuis gaat hij graag gamen. Hij weet nog niet wat hij later wil worden.

Ajax en Manchester City zijn zijn favoriete voetbalclubs. Tadic, Brobbey en Haaland vindt hij de beste spelers van deze clubs. Felix is 1x samen met zijn vader in de Amsterdam Arena geweest bij een wedstrijd van Ajax tegen FC Groningen.

Felix vindt SV 's-Graveland een hele leuke club! De voetbaldagen vindt hij erg leuk om aan mee te doen.

Felix, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!!