pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-2

Pupil van de week: Tygo ten Bosch

Deze week is Tygo de pupil van de week! Tygo is 11 jaar oud, speelt in de JO11-2, en wordt daar getraind door Wilco en Melvin.

Tygo is lid geworden bij SV 's-Graveland toen hij 6 jaar oud was en speelde toen bij de smurfen. Zijn opa heeft hier nog in het eerste gespeeld en ook zijn moeder heeft gevoetbald bij SV ‘s-Graveland. Hij speelt in een erg leuk team met leuke en goede trainers, hoewel Wilco soms wel iets te lief is… Het leukst op de training vindt hij het oefenen van corners, partijtje is wat minder leuk omdat er soms wat ruzie komt als het te fanatiek wordt. Maar na de training is het altijd weer goed! Het liefst speelt Tygo op echt gras want dan kan hij beter slidings maken. Zijn positie op het veld wisselt, maar mid-mid vindt hij het leukst want dan kan hij ook van afstand op de goal schieten.

Tygo zit in groep 7 van de Regenboogschool en heeft jonger zusje en een oudere broer en zus. Hij weet nog niet wat hij later wil worden. Zijn hobby's zijn gamen, buiten spelen, knutselen en bouwen. Ook gaat hij soms hardlopen en doet dan mee aan wedstrijden, laatst nog de Johan Cruyff loop in de Arena en hij heeft ook een keer op het circuit van Zandvoort gelopen!

Ajax is de favoriete club van Tygo en Antony zijn favoriete speler. Hij is best vaak in het stadion geweest bij wedstrijden. Liverpool is zijn favoriete buitenlandse club, en Virgil van Dijk vindt hij het best!

Tygo heeft het erg naar zijn zin bij SV ‘s-Graveland! Hij heeft een leuk team en leuke trainers, en er worden veel evenementen georganiseerd.

Tygo, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!!