pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-1

Pupil van de week: Hugo ter Brugge

Deze week is Hugo de pupil van de week! Hugo is 10 jaar oud, speelt in de JO11-1, en wordt daar getraind door Rob en Sander.

Hugo is lid geworden bij SV 's-Graveland toen hij 5 jaar oud was en speelde toen bij de Smurfen. Hij koos voor ‘s-Graveland omdat zijn vriendjes daar al lid waren en het lekker dichtbij huis is. SInds 2 jaar zit hij bij zijn huidige team. Hij speelt linksachter, verdedigen is ook wat hij het liefst doet. Hij is linksbenig, en speelt soms ook linksvoor waar hij dan ook wel eens een doelpunt maakt! Hugo vindt de trainingen erg leuk, vooral het partijtje. Er zijn geen oefeningen die hij niet leuk vindt om te doen. Hij leert veel van zijn trainers! Het liefst speelt Hugo op gewoon gras.

Hugo zit in groep 7 van de Curtevenneschool. ZIjn 2 broers voetballen ook bij de ‘s-Graveland: Tom is 8 jaar en Jort is 6 jaar oud. Hij weet nog niet zo goed wat hij later worden wil. Naast voetbal gaat hij graag zwemmen, mountainbiken of buitenspelen. Hij klust vaak samen met zijn opa, ze gaan dan timmeren en hutten bouwen, superleuk!

Een favoriete voetbalclub heeft hij niet maar wel een favoriete speler: Lewandowsky. Hij is één keer in het Ajax stadion geweest voor een wedstrijd, dat vond hij wel erg leuk!

Hugo vindt het erg leuk bij SV ‘s-Graveland! Hij heeft een leuk team en leuke trainers, en hij vindt het erg leuk om mee te doen met de voetbaldagen en het 4x4 toernooi!.

Hugo, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!!