pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-1

Pupil van de Week: Niels van Ingen

Niels van Ingen speelt in de JO11-1 onder begeleiding van Peter Buitendijk en krijgt trainen van Jerrel en Melle. Hij is deze keer de Pupil van de Week. Niels staat meestal rechts- of linksachter en het is leuk om dan de bal goed diep voor te geven. Soms staat hij voor in het veld en dat vindt hij ook mooie plek.

Hij is de jongste thuis en zijn zus zit op de middelbare school. Niels woont met zijn moeder in Kortenhoef en met zijn vader in Hilversum en hij zit in groep 7 van de Curtevenneschool. Later zou hij profvoetballer willen zijn en hij denkt dat te worden door heel veel te trainen en goed te voetballen. Hij oefent ook veel, zowel op de club als op de playstation. Een ander beroep wat hem trekt, is bouwvakker.

Niels zijn sterke punt is dat hij goede voorzetten kan geven, maar hij vindt het lastig wat feller te zijn op de bal én op de tegenstander. Niet zo voorzichtig doen, dat wil hij nog beter leren. Zoals het er nu uitziet, zal hij zelf geen trainer worden. Jessy en Tim, zijn trainers van  vorig jaar vond hij heel tof. Ze deden vaak warming up, positiespel en partijtje.

Ajax is Niels zijn beste club in Nederland en zijn favoriete speler is Robben. Bayern Munchen is dan ook zijn favoriete buitenlandse club. Hij is wel eens in de Amsterdam Arena geweest voor een wedstrijd maar ook met een open dag en dat was heel leuk. Ze schoten ballen van het veld naar het publiek en je moest heel lang wachten voor handtekeningen.

S.V. ’s-Graveland vindt Niels een hele fijne club en hij vindt het vooral bijzonder dat het er netter en overzichtelijker is dan bij andere clubs. Niels begon bij de smurfen, hij kon toen al een klein beetje voetballen.

Voor aankomende zondag 25 maart wensen wij je veel plezier! Niels, je bent Pupil van de Week in de wedstrijd tegen Ankaraspor. Kijk maar goed naar de wedstrijd en natuurlijk ook aanmoedigen hè!