pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-1

Deze week is Seb de pupil van de week! Seb is 10 jaar oud, speelt in de JO11-1, en wordt daar getraind door Ed, Roy en Ferry.

Seb komt al sinds hij geboren is elk weekend op de club. Zijn vader Rob speelde jaren in het eerste en zijn oudere broers Siem en Kiek voetballen hier met veel plezier. Niet zo gek dus, dat Seb vanaf zijn 3e jaar al meedeed in de smurfenbak! Vanaf de JO8 speelt Seb samen met dezelfde jongens en dat vindt hij erg leuk. Op maandag krijgt hij training van Ed en op woensdag van Roy, op de zaterdag wordt zijn team gecoacht door Roy en Ferry. Seb is blij met zijn trainers en coaches, ze geven goede aanwijzingen en de training is altijd erg leuk. Het leukst vindt hij het om partijtje te spelen of op de goal te schieten en volleys te oefenen. Hij kan eigenlijk niks bedenken wat hij niet leuk vindt om te doen op de training. Op zaterdag heeft Seb geen vaste positie, hij vindt het zelf wel het leukst om voorin te spelen en doelpunten te maken. Verdedigen vindt hij lastiger. Het liefst speelt Seb op kunstgras want daar zitten tenminste geen kuilen in waardoor je struikelt.

Seb zit in groep 7 van de Antoniusschool en heeft 2 oudere broers Siem en Kiek. Naast voetbal zit Seb ook op schaatsen en gaat hij graag naar de boerderij. Elke zondag mag hij helpen met het melken van de koeien! Met dieren werken vindt hij super leuk en later wil hij dan ook graag boer worden!

Zijn favoriete voetbalclub is Ajax en Klaassen is zijn favoriete speler. Hij is al meerdere keren bij een wedstrijd van Ajax in de Arena geweest. Vorige week is hij ook in de Kuip geweest bij een wedstrijd van Feyenoord, zijn broer Kiek is namelijk groot fan!

Seb vindt het erg leuk op de club. Hij gaat vaak bij het eerste kijken en soms ook op zondag bij de 35+. De barbecue was erg gezellig en de voetbaldagen vindt hij super leuk om aan mee te doen.

Seb, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!