pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-1

Pupil van de Week: Sem Rosier

Op zondag 11 maart  2018 in de thuiswedstrijd tegen TOG is Sem Rosier de Pupil van de Week. Deze 10-jarige Kortenhoever speelt in de JO11-1 en is begonnen met voetballen bij de Smurfen. Hij was toen 4 jaar en vond voetballen wel al leuk en deed het ook op school. Maar bij de club heeft hij het pas echt goed geleerd. Hij zit op de Curtevenneschool in groep 7 bij juf Yvette en juf Ellen. Zijn zusje van 8 jaar heet Sanne en zij zit op paardrijden. Naast het voetballen heeft Sem als hobby’s nog tekenen en gamen met de playstation.

Sem staat centraal achter en hij vindt dat een leuke positie. Hij is daar goed op z’n plek en kan het hele veld overzien omdat je middenin staat. Het verdedigen gaat hem goed af maar wat hij nog kan verbeteren, is om meer aan te vallen.

Hij heeft trainen van Melle en Jerrel en vindt dat ze hele leuke trainingen geven. Ze zijn niet super streng maar iedereen luistert meestal ook wel naar ze. Ze doen bijvoorbeeld pass-oefeningen en daarna een partijtje. Sem denkt niet dat hij later ook trainer wil zijn. Wat hij wel weet, is dat hij de voetbaldagen van S.V.’s-Graveland echt heel erg leuk en bijzonder vindt. Hij heeft al meerdere keren meegedaan.

Onze pupil van de week is supporter van Ajax en ook wel van het Nederlands elftal. En Bayern Munchen is zijn favoriete buitenlandse club. Met zijn vader en zijn opa (die ook vaak naar zijn wedstrijden komt kijken) is hij met de bus mee naar het AZ-stadion gegaan. Dat was een mooie belevenis.

Sem, we wensen je een hele leuke middag als Pupil van de Week. We hopen dat je er een hoop van kunt leren en dat je veel plezier hebt. Het 1e kan jouw aanmoedigingen vast goed gebruiken!