pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-2

Deze week is Mick de pupil van de week! Mick is 10 jaar oud, speelt in de JO11-2, en wordt daar getraind door David, Erik, Lucas en Stefan.

Mick voetbalt vanaf de Smurfen bij SV 's-Graveland. Thuis voetbalde hij al vaak met zijn neef Kai en ook met opa Nico. HIj heeft een heel leuk team, met een aantal speelt hij al sinds de JO8. De trainingen zijn erg leuk, vooral de oefeningen waarbij hij veel kan schieten. Warmlopen vindt hij minder leuk. Mick is blij met de trainers, ze coachen erg positief! Op zaterdag speelt hij vanaf het middenveld en dit vindt hij ook een erg leuke positie omdat je zowel moet verdedigen en aanvallen. Soms scoort hij dan ook wel een doelpunt! Het liefst speelt Mick op gewoon gras want dan heb je tenminste niet al die korrels in je sokken…

Mick zit in groep 7 van de Antoniusschool en heeft een oudere broer Youp die ook bij ‘s-Graveland voetbalt. Na school gaat hij graag met zijn vrienden buiten spelen en gamen. Ook tennis vindt hij een hele leuke sport! Hij heeft nog geen idee wat hij later wil worden.

Barcelona en Ajax zijn zijn favoriete voetbalclubs. Messi en Ronaldo vindt hij de beste spelers. Mick is een keer in Camp Nou geweest voor een rondleiding, hij mocht toen achter de schermen kijken en heeft even op het veld kunnen staan bij de dugout!

Mick vindt SV 's-Graveland een hele leuke club omdat het niet zo groot is en lekker overzichtelijk.

Mick, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!!