pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

10

Graveland 's JO11-3

6

55

8

Op zondag 14 oktober 2018 in de thuiswedstrijd tegen Vreeswijk is Thibaut Mensen de Pupil van de Week.

Deze 10-jarige Kortenhoever speelt in de JO11-3 en is begonnen met voetballen bij de Smurfen.
Hij was 4 jaar en vond voetballen heel leuk, zijn 1e trainer was toen Johan.
Hij zit op de Antoniusschool in groep 7 en zijn broertje Rafael van 6 jaar voetbalt ook bij de club.
Naast het voetballen heeft Thibaut als hobby nog tennis.

Thibaut staat op het middenveld en is ook spits, hij vindt het beide een mooie plek.
Op het middenveld is hij misschien wel het sterkst maar als spits doelpunten maken, is natuurlijk nog veel leuker.
Hij is dus goed op z’n plek in de JO11-3 maar vindt wel dat hij nog beter kan leren om de bal afpakken.

Hij heeft trainen van Marcel en Jurgen en vindt dat ze best goede trainingen geven.
Het latje trappen is zijn favoriete oefening. Thibaut denkt niet dat hij later ook trainer wil zijn.
Wat hij wel weet, is dat hij DJ wil worden. Ook vertelt Thibaut dat hij op het sportcomplex van S.V. ‘s-Graveland
eigenlijk alles mooi vindt en dat het fijn is dat je weet hoe het hier is en dat je gewend bent.

Onze pupil van de week is supporter van Ajax en van Huntelaar, Ziyech en Dolberg.
En Barcelona is zijn favoriete buitenlandse club. Met zijn vader was hij afgelopen zondag voor de 2e keer in de Arena
en toen kon hij met eigen ogen een 5-0 uitslag zien.  Ook is hij met de bus mee naar het AZ-stadion gegaan.
Dat was een mooie ervaring.

Het leukste moment van vorig seizoen was het winnen van het Arie Janmaat toernooi en ook het penalty schieten.
Dat gaf het team een enorm goed gevoel. Na de wedstrijd eet hij het liefst een frietje in de kantine, dat mag soms ook.
En anders vindt hij een gezonde wrap een goed alternatief.

Thibaut, we wensen je een hele leuke middag als Pupil van de Week.
We hopen dat je er een hoop van kunt leren en dat je veel plezier hebt.
Het 1e kan jouw aanmoedigingen vast goed gebruiken!