OK2022/96 - Hans Koot

Deze week OK!

WIE
Hans_Koot_OK_202296.png

Een onmisbare deze week, die in het elftal van de eeuw diverse malen is genoemd als de beste centrale verdediger.
Daarnaast is hij ook voor de maandag- en vrijdagploeg onmisbaar; Hans Koot.

Hans geboren in Kortenhoef heeft het dorp nooit verlaten en woont hier nog steeds met veel plezier. Op zijn 8e werd hij lid van SV ‘s Graveland en op zijn 25e is hij gestopt. Dat hij een goede verdediger is, blijkt wel uit het feit dat hij 10 jaar lang in het 1e van SVS heeft gespeeld. Zijn zoon (Alex) heeft het voetballen en de betrokkenheid bij de club meegekregen van zijn vader.

WAT
Naast dat hij zelf actief was op het groene gras, was hij ook 4 jaar lang de trainer/coach van het team van zijn zoon. Toen Hans in 2020 met pre pensioen is gegaan, ontstond er meer ruimte om zich wekelijks in te zetten voor de club. Wat begon met elke maandagochtend is uitgegroeid tot bijna elke week de maandag en de vrijdagochtend. Hij repareert of maakt verschillende onderdelen zoals bijv. laswerk. Naast dat er veel en noodzakelijk werk wordt verzet op deze ochtenden, is het ook nog eens enorm gezellig.

WAAR
Hans is dus regelmatig te vinden op en rondom het complex.

WAAROM
Hans voelt zich nog steeds enorm verbonden met de club. Hij heeft zelf als voetballer veel mooie jaren gehad bij de club. We weten dat een club niet zonder vrijwilligers kan, dus hoe fijn dat Hans de club elke week weer up to date maakt zodat er de hele week weer getraind kan worden en wedstrijden gespeeld kunnen worden. Hans vindt het vrijwilligerswerk erg leuk om te doen en het is ook nog eens ontzettend gezellig!

- ook OK