De @home winterstopquiz

21 december 2021 20:45

Eén evenement blijft fier overeind, de winterstopquiz. Zaterdag 08 januari 2022 om 20:00 uur is het zover.

Natuurlijk niet in een bomvolle kantine, maar allemaal vanuit huis.

De teams spelen in klein comité vanuit het eigen huis. Bestaat je team uit verschillende sociale bubbels, dan kun je via Zoom, Meet, Hangouts, MS Teams e.d. vanuit verschillende huizen spelen om met elkaar online tot het goede antwoord te komen.

Antwoorden op vragen over de actualiteit,  het wereldnieuws, sport, entertainment, voetbal en natuurlijk over onze 100- jarige club.

Een team mag bestaan uit maximaal 10 deelnemers.  De winnaars ontvangen een jubileumpakket!

Aanmelden kan via onderstaande banner.

Dus formeer je team en test op 08 januari jullie kennis.

WINTERSTOPQUIZ_BANNER_2022.png