OK 2021/88 - Jeroen te Nuijl

Deze week OK!

WIE
JEROEN_TE_NUIJL_OK_202188.png

Deze week een Hilversummer met een ‘s Graveland hart; Jeroen te Nuijl. Geboren op 30 januari 1961 in Hilversum en is daar nooit meer weggegaan. Hij was eerst een groot voetballer bij het Hilversumse Actif, maar deze club hield op met bestaan en daarom moesten hij en zijn teamgenoten op zoek naar een nieuwe club. In 2000 zijn ze overgestapt naar SVS als ‘s Graveland 5 en dat dat een goede keuze is gebleken, blijkt wel uit het feit dat ze al meer dan 20 jaar lid zijn van de club en hier met heel veel enthousiasme voetballen.

WAT
Jeroen is zeer regelmatig op zaterdagochtend te vinden op de club als scheidsrechter. Hij fluit dan de jeugdwedstrijden. Daarnaast is hij ook als scheidsrechter te vinden tijdens het Arie Janmaat Toernooi en heeft hij in het verleden diverse bardiensten gedraaid. Ook is hij actief als aanvoerder van SVS 35+ 2 en dat is al bijna een fulltime functie;-)

WAAR
Jeroen is dus diverse keren per week te vinden op de club. Is het niet als aanvoerder dan is het wel als scheids of trapt hij zelf de pollen van de grasmat met de 35+ 2.

WAAROM
Dat hoort er gewoon een beetje bij, vindt Jeroen. Hij en zijn Actif-genoten zijn dus 20 jaar geleden naar SVS overgestapt en ervaren s’ Graveland als een warm bad. Dan is het heel normaal dat je ook wel eens wat terug doet. Zijn bijdrage wordt dan ook zeer gewaardeerd. Zeker door de schaarste van de aanwezige scheidsrechters is hij terecht onmisbaar.

Een van de mooiste momenten was toch wel het kampioenschap van 2002-2003. Aan de andere kant zijn de zondagochtenden dat hij het sportpark betreedt hem nog steeds heel dierbaar. Het is wel duidelijk dat hij geen moment spijt heeft gehad van zijn lidmaatschap van SVS. Jeroen hoopt dan ook nog jaren te kunnen voetballen in de eigen 35+ competitie. Of dit een belofte of een dreigement is van Jeroen mag iedereen zelf bepalen!

-ook OK!