Overlijden Greet Glijn

5 oktober 2021 14:00

Afgelopen weekend bereikte ons het bericht dat mevrouw Greet Glijn is overleden.

Zij was voor haar echtgenoot en ons erelid Joop Glijn een belangrijke steun in zijn werk voor onze vereniging. Met name in de jaren dat Joop voorzitter was van onze vereniging en onder andere belast was met een complex dossier als de bouw van een nieuwe kleedaccommodatie in de periode 2002-2009. Indirect was ze daarmee ook een steun van onze vereniging, waarvoor ze ook geruime tijd een jaarlijkse rommelmarkt heeft georganiseerd.
Bij speciale gelegenheden zoals de nieuwjaarsreceptie en jubilea was zij aan de zijde van Joop altijd aanwezig.

Wij wensen Joop, zijn kinderen Sandra en Dennis, hun echtgenoten en kleinkinderen sterkte toe met het verwerken van haar overlijden.

Bestuur S.V. 's-Graveland

Rouwkaart Greet Glijn