OK 2021/67 - Noemi Stoops

Noemi Stoops

Noemi_Stoops_OK2021_67.png

WIE

Noemi Stoops is geboren in Kortenhoef en met haar 19 lentes jong al onmisbaar voor de club! Ze komt uit een voetbalfamilie, want ook haar zus Kaylee voetbalt bij SV -’s Graveland.

Bij de start van de voetbalcarrière van haar zus stond zij regelmatig langs de lijn. Daar was het vaak koud en nat, dus bedacht Noemi dat het waarschijnlijk leuker was op het veld. Ook voetbalden er veel klasgenoten bij SV- ‘s Graveland, dus in 2006 is ook zij lid geworden. Na 13 jaar met heel veel plezier te hebben gevoetbald, staan haar voetbalschoenen nu in de kast.

WAT

Nu tijdens de Corona is de bar op de club helaas dicht, maar Noemi heeft regelmatig op zaterdag en zondag achter de bar gestaan. Haar vader deed ook wel eens een bardienst, dus nadat zij samen met hem achter de bar had gestaan, wist ze dat dit wel heel erg leuk en gezellig is om te doen. Ze hoopt dan ook dat dat snel weer kan. Naast deze diensten draait ze ook de bardiensten tijdens de dart avonden. Ook is zij verantwoordelijk voor het kassasysteem en zorgt zij ervoor dat de prijslijst in de kantine up to date blijft.

Voor de kinderen is zij onmisbaar op 5 december, zij is dan de rechterhand van De Sint.

WAAR

Helaas nu niet veel op de club te vinden, maar zodra de kantine weer open gaat hoopt zij weer snel achter de bar te kunnen springen.

WAAROM

De sfeer op de club vindt zij supergezellig. Daarom vindt zij het ook zo leuk om achter de bar te staan. De praatjes met iedereen en de 3e helft. Daar draagt zij graag haar steentje aan bij.

Noemi blijft het leuk vinden om als enthousiaste supporter bij de vrouwen VR1 te kijken. Wie weet staat zij straks zelf ook weer op het veld….

- ook OK!