OK 2021/55 - Angela Schaap

WIE

Angela Schaap (40 jaar).

Angela_Schaap_OK_2021_55.png

Angela is opgegroeid in Nederhorst den Berg. Toen zij Maarten Schaap  tegen het lijf liep, zijn ze eerst gaan samenwonen in Loosdrecht waarna in 2006 een woning werd gekocht in Kortenhoef.

Ze is trotse moeder van 2 jongens namelijk Jesse en Luuk.

WAT

Sinds 2013 is Jesse, haar oudste zoon, lid van de club. In 2014 werd ook Luuk lid. Sindsdien spelen de jongens met veel plezier bij  's Graveland. Jesse speelt inmiddels in de JO-14/2 en Luuk in de JO-11/1.

Als voetbalmoeder wilde ze graag iets betekenen voor de club en heeft zich daarom aangemeld als vrijwilliger. Dus nu is zij naast enthousiaste supporter langs de lijn ook een hele enthousiaste vrijwilliger. Zo organiseert zij mede het Arie Janmaat Toernooi en ondersteunt zij bij het Leeuwinnen toernooi. Ze werft daarvoor de vrijwilligers en maakt de roosters, zodat deze toernooien een groot succes zijn voor de jeugd.

Daarnaast helpt zij waar nodig bij andere activiteiten en draait bardiensten.

WAAR

Deze toernooien vinden plaats op de club, maar de voorbereidingen vooral thuis tijdens de commissie vergaderingen.

WAAROM

Angela vindt het erg leuk om zich in te zetten voor de club en de kinderen. De club draait op vrijwilligers en zij draagt graag haar steentje bij.

Afgelopen jaar gingen helaas, door de Covid, de beide toernooien niet door. Zij hoopt in dit jubileumjaar een extra leuke editie van beide toernooien te organiseren.

- ook OK!