OK2020/42 - John Spaan

WIE

John Spaan

John_Spaan_OK_2020_42_1080.png

39 jaar, geboren in Oosterhout (Nijmegen), woont in Kortenhoef.

WAT

Ik ben sinds vorig seizoen betrokken bij de SV ‘s- Graveland als trainer- coach van het team van mijn dochter Pien MO11-2.
Dit jaar train en coach ik de meiden samen met mijn maatje Sander de Leeuw.

WAAR

Ik ben op dinsdagavond te vinden op de velden voor de training. Misschien worden de trainingen uitgebreid naar 2 avonden.
Verder ben ik natuurlijk supporter van mijn andere twee kinderen Tijn in JO13-1 en Wik in F-onderling.

WAAROM

Drie seizoenen geleden heb ik samen met mijn gezin de overstap gemaakt van Altius naar de SV ‘s- Graveland.
Vele contacten/vrienden van ons zijn aan deze club verbonden en doen hier vrijwilligerswerk.
De stap was daardoor vrij gemakkelijk. Het is een gezellige club met een lange historie.
Dat is terug te vinden in de betrokkenheid van leden.
Het geeft een familie gevoel, er is een gemoedelijke sfeer en de leden zijn bereid iets te doen.
Voor mij geldt dat ik eigenlijk mijn hele leven al iets van vrijwilligerswerk doe.
Het hoort er gewoon bij!

-ook OK!