OK 2020/17 - Ton Koopmanschap

24 april 2020 8:00

Deze week OK, Ton Koopmanschap ...

WIE

Ton Koopmanschap

Ton_Koopmanschap.png

Naarder, 79 jaar, 60 jaar lid.

WAT

Gastheer scheidsrechters voor het 1e en 2e team. Tevens maak ik al 20 jaar deel uit van de Maandagploeg. Hier ben ik verantwoordelijk voor het onderhoud en schoonhouden van de kleedkamers.

WAAR

Commissiekamer en veld als gastheer. ‘s Maandag in de kleedaccommodatie.

WAAROM

In 1961 heb ik de overstap gemaakt als spelend lid van Naarden naar SVS. Ik speelde in het 1e elftal maar door blessureleed ben ik gestopt. 15 Jaar ben ik elftalbegeleider geweest. Het is een “warme” vereniging. Vrijwilligerswerk doe je voor je club, het is normaal, het hoort er gewoon bij! Ik blijf deze club trouw zolang mijn gezondheid het toelaat!

- ook OK