Kanaalbrug dicht

30 januari 2024 9:00

Van 20 november tot en met eind februari 2024 is de Kanaalbrug alleen toegankelijk voor fietsers. Het weekend van 2/3/4 februari is het eveneens voor fietsers afgesloten.

Kanaalbrug afgesloten.

een_brug_te_ver_05dec2023.jpg

Kom naar de club via de Beresteinseweg, Zuidereinde of via de Emmaweg.
De rood-witte hekken op het Zuidereinde en Emmaweg betekenen niet dat de club niet bereikbaar is. Je kunt langs de afzettingen rijden om zo naar de club te gaan.

Voor meer informatie, deze link

kaartje_1.png

Kom je vanuit het westen over de Vreelandseweg, dan kun je de afslag Kortenhoef nemen.
Kortenhoefsedijk, Kerklaan, Zuidereinde.

Je kunt ook via Hilversum gaan.
Ontwerp_zonder_titel.png

Vreelandseweg tot het einde blijven volgen. Via rotonde Gijsbrecht van Amstelstraat. Bij 2e stoplicht naar rechts; Vaartweg. Dan om het tankstation heen; 360 graden. Weer terug over de Vaartweg. Bij stoplicht rechtdoor; Vaartweg/Beresteinseweg. Aan het einde links over de brug; na de brug gelijk links.

Kom je in Hilversum vanaf de Geert van Mesdagweg, dan kun je gelijk rechtsaf de Vaartweg/Beresteinseweg in.