JO19-1, Team van de Week

17 mei 2023 15:15

Deze week is de JO19-1 het team van de week. De jongens spelen in de hoofdklasse en worden 2x per week getraind door Juliën Janmaat en Wesley Hagen.

Aanvoerder Roel: ‘Veel spelers van het team spelen al sinds de F1 samen.

En voor de rest kennen we elkaar allemaal wel van de voetbalclub. Daar zit bijna iedereen namelijk al op sinds ze klein zijn. Vorig jaar zijn er ook 2 jongens bij gekomen, waar we nu allemaal ook al goede vrienden mee zijn. We hebben het allemaal heel leuk samen, na de wedstrijd doen we vaak met z'n allen nog een drankje op de club. En daarna komen we elkaar vaak nog tegen in het dorp of in Hilversum.

De competitie verloopt helaas niet zo goed. We hebben veel blessuregevallen waardoor we geen fit en vast team hebben. Zelfs onze trainers waren geblesseerd. Maar dat mag de pret niet drukken. Ondanks de uitslagen hebben we het nog heel erg naar ons zin. En elke 3e helft hebben wij volgens mij wel gewonnen.

Onze trainers/coaches zijn Juliën Janmaat en Wesley Hagen. Zelf heb ik ze nu als 2e jaar in de 19-1, maar voor veel spelers is het hun eerste jaar met Juliën en Wesley als coaches in de 19-1. Ze zijn allebei best wel fanatiek, en ze zijn er ook altijd nog gezellig na de wedstrijd bij. We trainen elke maandag en woensdagavond van 20:00 tot ongeveer 21:30. De trainingen zijn vaak wel serieus, maar daar leren we ook veel van. En er is natuurlijk tussen de oefeningen ook weleens tijd voor een geintje.’

Aanstaande zaterdag spelen ze thuis om 10.30u  thuis tegen Ouderkerk JO19-1. Jongens heel veel succes met de wedstrijd en veel plezier als team van de week!

teamfoto_JO19_1_seizoen_2022_23.jpg