Rabobank Clubsupport topresultaat

7 november 2021 19:15

De uitslag van de Rabo Clubsupport actie is reeds met jullie gedeeld via social media.

Ook dit jaar heeft S.V. ‘s-Graveland dankzij jullie stemmen weer een fantastische cheque mogen ontvangen. Namelijk één met een bedrag van €2.522,07!

In de regio Gooi en Vechtstreek werd in totaal € 125.000,- uitgekeerd aan 158 verschillende clubs/verenigingen/stichtingen. ‘s-Graveland is met 144 stemmen op een keurige 5e plek geëindigd. De nummers een, twee en drie behaalden respectievelijk 253, 177 en 176 stemmen.

De uitreiking vond plaats in de kantine van hockeyclub Spandersbosch te Hilversum. De avond begon met een speech van Hans van Egdom (NOC*NSF) over maatschappelijke vraagstukken binnen een vereniging. Wat vooral opviel is dat ‘s-Graveland hierin al druk bezig is en hiermee voorloopt op veel andere verenigingen. Zo hebben we al enige tijd het wrap en smoothy team waardoor de kantine gezonder is geworden. Hebben we enorm veel zonnepanelen kunnen plaatsen op de daken van de kantine en kleedkamers en is met onder andere de opbrengsten van de Rabo ClubSupport van 2020 ook de veldverlichting vervangen door LED verlichting.
Daaropvolgend nam Tim de Vries, Paralympisch medaillewinnaar op de spelen van Tokyo dit jaar, het woord over. Hij vertelde zijn levensverhaal op motiverende en inspirerende wijze. Na het ontstaan van zijn handicap (been geamputeerd) tijdens het beoefenen van zijn sport, viel zijn Olympische droom in duigen, maar hij heeft doorgezet en uiteindelijk zijn Paralympische droom gehaald. Chapeau!
Zijn boodschap, blijf hard werken en dromen en je zult veel bereiken!

De opbrengst van de Rabo ClubSupport wordt dit jaar besteed aan de bouw van twee twee extra kleedkamers.
Er bestaat een mogelijkheid om nog €500,- extra toe te voegen aan ons al mooie bedrag. Dit kan door een ludieke foto te maken met daarop de uitdrukking van ons bestedingsdoel. Verder info hierover volgt, maar schroom niet en deel jouw idee met ons!

rabobank-e1599560747924.png