Verkiezing Club van het Jaar

2 mei 2021 13:45

Het afgelopen jaar was voor S.V. ’s-Graveland een bijzonder jaar in verschillende opzichten.

Ten eerste kampte de club met hetgeen waar andere voetbalclubs ook mee kampten. De beperkende maatregelen omtrent het voetbal.
Wel of niet voetballen. Wel of niet trainen. Wel of geen publiek. En ga zo maar door. Door de inzet van tientallen vrijwilligers -waaronder vele trainer/coaches- heeft de club het voor elkaar gekregen dat de jeugd drie keer per week kon komen voetballen en zo toch in beweging kon blijven.

Ten tweede heeft het afgelopen jaar in het teken gestaan van de voorbereiding van de honderdste verjaardag van de club op 23 april 2021. Die voorbereiding zou toewerken naar een groots feest, een receptie, een tentoonstelling etc. Door genoemde maatregelen verliep dit echter anders. Het moest volgens bepaalde regels en intiemer. De uitkomst: de onthulling van een monument, de première van een film en de presentatie van een jubileumboek. De vele vrijwilligers in de jubileumcommissie verlegden soepel het accent om tot dit mooie resultaat te komen.

En dat feest en zo, dat zit nog in het vat voor april 2022. Want de voorbereidingen gaan door …

In beide opzichten heeft het heel veel veerkracht, aanpassingsvermogen, flexibiliteit en energie van onze vrijwilligers gevergd. En we hopen, gaan ervan uit en weten eigenlijk dat het komende jaar niet anders zal zijn. Misschien wel met meer én nieuwe vrijwilligers.

Om bovenstaande is de club genomineerd voor de ‘Verkiezing Club van het Jaar’.

Wij hopen dat je je stem uitbrengt op onze mooie club. Klik op onderstaand plaatje en dan kom je op de bewuste site.

unnamed_1.png