RaboClubSupport

11 september 2023 20:15

Ook dit jaar hebben wij ons weer ingeschreven voor de Rabo ClubSupport actie. Deze actie van de Rabobank biedt leden van de bank de mogelijkheid te stemmen op hun favoriete club of vereniging. Hoe meer stemmen er worden behaald, des te groter het geldbedrag dat wordt gedoneerd. Dit jaar is door de club gekozen het opgehaalde bedrag te besteden aan verdere aankleding van de club en dan met name voor de jeugd.

Rabobank over de eigen ClubSupport actie:
‘Iedereen verdient een club. Het is als een 2e huis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Kortom: verenigingen zijn onmisbaar. Daarom helpen wij hen graag met kennis, netwerk en geld om hun ambities te realiseren..’

Van 4 september t/m 26 september 2023 kan er weer gestemd worden. Houd het nieuws hieromtrent de komende dagen goed in de gaten!

klik op STEMMEN

De opbrengst van vorig seizoen, € 3.000,00, werd behaald nadat wij met zijn allen 122 stemmen hebben uitgebracht op s.v. ‘s-Graveland. Uiteraard hopen wij dit te evenaren, maar zoals een sportclub betaamt kijken we altijd omhoog en hopen we deze opbrengst zelfs te overtreffen.
Helpen jullie samen met jullie ouders, familie en buren mee om onze club weer naar de top te stemmen?!

Ieder lid van de Rabobank heeft 3 stemmogelijkheden, naast de stem op onze club kun je dus ook nog stemmen op onze fijne buren van Tennis- en Padelvereniging Westerveld of de organisatie van de Drie Dorpenloop waar veel vrijwilligers van de voetbalclub zich elk jaar voor inzetten.

Op 4 oktober zal de uitslag bekend worden gemaakt!