Planning voetbalplaatjes

30 augustus 2023 23:00

Beste trainers, coaches, er komen weer voetbalplaatjes! Zaterdag 2 en 9 september aanstaande worden de individuele foto’s genomen van alle spelers. Van Smurf tot ZON35+ en ZAAL.

Dit jaar geen teamfoto’s en dus ook niet van de trainers.  Het is de bedoeling dat alle spelers in het wedstrijdshirt naar de fotosessie komen. Hieronder de tijden van de fotosessie waarop jullie verwacht worden. Er is zoveel als mogelijk rekening gehouden met jullie wedstrijd/training. Zorg dat je team op tijd klaar staat, zodat alles snel door kan. De foto’s worden in de kantine achter de schuifwand genomen. Het kan zijn dat er spelers dit weekend nog niet zijn, zij kunnen dan volgende week komen. Bijgevoegd een brief met meer uitleg ook; over bijvoorbeeld de AVG.

Willen jullie dit bericht delen in de groepsapp van de spelers (en/of ouders). Bedankt!
Klik op het schema voor de PDF file.
Fotosessies-tijden-teams.png