Jouw bedrijf in het plaatjesboek?

28 augustus 2023 13:15

UPDATE: UITVERKOCHT

De zomervakantie zit er bijna op voor de meesten. School gaat weer beginnen en natuurlijk ook het voetbalseizoen. Naast dat we uitkijken naar trainingen en wedstrijden, staat er nog wat moois op stapel.

Samen met Jumbo Kortenhoef gaan we het succes van de gezamenlijk Voetbalplaatjes actie van 2018 proberen te evenaren/overtreffen. Van 1 november tot 23 december 2023 zijn al onze spelende leden weer als plaatje te verzamelen en in te plakken in het speciale verzamelalbum. Voor alle Jeugd- en Senioren leden (en hun ouders) worden dit 2 spannende maanden met ongetwijfeld jeugdleden in de dranghekken bij de Jumbo Kortenhoef om zo snel mogelijk hun album vol te krijgen.

De voorbereidingen zijn in volle gang. De komende 2 weekends worden foto's gemaakt van alle leden etc. En we willen  sponsors ook de mogelijkheid bieden om mee te doen aan deze populaire actie door het plaatsen van een advertentie in het verzamelalbum. Bijgevoegd vind je meer info en hieronder de tarieven die we hiervoor hanteren die volledig ten gunste van S.V. 's-Graveland zullen zijn

Graag horen wij via een email of je interesse hebt en welke advertentiegrootte je voorkeur heeft.

JUMBO_KORTENHOEF.png

33825eae09a74503f77a93aaac32bd931jwVEWjHblM18wah-1.png