UNIT 14

18 april 2023 6:45

De beveiligers van UNIT 14 zijn goed zichtbaar bij evenementen in de regio. Dat het eeuwfeest niet uit de hand is gelopen, is niet enkel vanwege onze voorbeeldige leden, dat kwam ook mede dankzij UNIT 14. Voor het eerste contact met deze sponsor gaan we terug naar een ondernemersavond van de Gemeente Wijdemeren gehouden in onze kantine.

Jan Hagen, algemeen directeur van UNIT 14 gaf aan dat hij als Kortenhoever graag de club zou sponsoren en beveiligen. Eenieder, die Jan kent, snapt dat je daar niet snel nee tegen zegt en je je altijd veiliger waant met Jan aan je zijde. Zodoende hebben we hierop doorgepakt en sinds kort is de beveiliging van het complex uitbesteed aan de beveiligers van UNIT 14.
Om het plaatje compleet te maken is er een sponsorbord langs het hoofdveld geplaatst. En heeft UNIT 14 een shirt met, jawel, nummer 14 in ontvangst mogen nemen om toe te voegen aan hun rijke collectie shirts van clubs die zij reeds beveiligen. Zeg nou zelf, ons shirt maakt de collectie dubbel zo mooi!

Jan en Peter, bedankt voor jullie steun en op naar nog vele veilige jaren samen!

e1f000df-f89c-49c0-937e-6096e7901d95.jpg