Monsterscore voor 's-Graveland bij OSO

1231KJ
LOOSDRECHT
tel. 00-00000000

De verwachting dat de uitwedstrijd tegen OSO een ongelijke strijd zou worden, was al na 15 minuten uitgekomen. Op dat moment scoorde Sam  Torsing  al zijn tweede en  's-Gravelands vierde treffer.  In het verdere verloop zou hij daar nog drie doelpunten aan toe weten te voegen.  Na het openingsdoelpunt van Jorn Kerkhof in de vierde minuut werd met regelmaat de score verder opgevoerd. Met uitzondering van het laatste doelpunt werden alle doelpunten door de 's-Gravelandse voorwaartsen of aanvallende middenvelders gemaakt. Jorn Kerkhof maakte er na zijn openingsdoelpunt nog een en Sam Torsing werd met 5 doelpunten dus de topscorer van de dag.  Ramon Bouwman en Jimmy Reijnders maakten er beiden drie en Daan Verdam doelpuntte twee keer, waarvan een uit de rebound na een gemiste strafschop van Sam Torsing. Het laatste doelpunt leverde het meeste gejuich op. Reservedoelman Tristan Janmaat mocht enkele minuten als veldspeler invallen en bepaalde de eindstand op 0-16, nadat de bal uit een corner voor zijn voeten viel.

Daarmee behaalde 's-Graveland de hoogste score ooit in een competitiewedstrijd en het verdient een compliment dat het elftal gedurende de hele wedstrijd ondanks het grote krachtsverschil gedisciplineerd is blijven voetballen. Een compliment gaat ook uit naar OSO dat met louter sportieve middelen de ongelijke strijd aan is gegaan.

Aanstaande maandag, op Tweede Paasdag, is Forza Almere te gast op sportcomplex Berestein als afsluiting van de reünie ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de vereniging.