INHAAL BEKERWEDSTRIJD - WOENSDAGAVOND 12 SEPTEMBER

12 september 2018 18:30

A.A.M. (André) Janmaat

Onbekend

Wat de eerste bekerwedstrijd van het seizoen had moeten zijn, werd de tweede wedstrijd en wel tegen rivaal Victoria. De tegenstander werd op een mooie woensdagavond verwelkomt op Berestein om de wedstrijd die op 1 september gespeeld had moeten worden in te halen. Het beloofde een ouderwetse derby te worden op het groene gras van veld 2.

De wedstrijd ging gelijk op en beide teams hadden lang uitzicht op de overwinning. Omdat de JO12-1 van SVS in de breedte net iets meer kwaliteit had dan Victoria, die het vooral van de bevliegingen van hun spits moesten hebben, kon SVS de overwinning over de streep trekken.