VACATURES

VACATURE
Arie Janmaat Toernooi & ING Leeuwinnen Toernooi

WAT
Het meehelpen organiseren van onze leuke thuistoernooien voor de jeugd.

HOE
De organisatie bestaat uit een aantal enthousiaste vrijwilligers die het allemaal leuk vinden om met elkaar toernooien te organiseren voor onze jeugd. De toernooien zijn altijd een groot succes en je krijgt dus gegarandeerd een positief gevoel terug voor de tijd en moeite die je er in hebt gestoken.

De werkzaamheden worden onderling verdeeld en bestaan uit:

• Uitnodigingen maken en versturen;
  • Organiseren van inschrijvingen en indelingen teams;
  • Samen de extra activiteiten bedenken (bijv. quiz, spelletjes, fruitmoment);
  • Toernooiboekje samenstellen;
  • Prijzen uitzoeken voor de winnaars;
  • Samen met de scheidsrechterscommissie de scheidsrechters regelen;
  • Samen met de kantinecommissie de vrijwilligers voor de bar, keuken, wraps, skihut en food truck regelen;
  • De vrijdag(avond) voor de toernooien zorgen dat het complex gereed is en alle spullen klaarstaan;
  • Organisatie op de toernooidagen zelf, samen met andere commissieleden en vrijwilligers. Je hoeft maar één van de toernooidagen aanwezig te zijn maar als je op beide dagen wilt helpen dan houden we je zeker niet tegen;
  • Opruimen en schoonmaken aan het eind van de toernooidag.

Waar
We komen een aantal keer per jaar samen op de club om de plannen voor de toernooien te bespreken. Echt zaken regelen kan gewoon vanuit huis.

Kwaliteit benodigd
Je wordt blij van regelen en organiseren en bent goed bestand tegen veel positieve reacties op de dag zelf.

Wanneer
De toernooien zijn in juni maar we komen verschillende keren in het jaar bijeen.

Frequentie
Vergaderen op de club zo’n 6 x per jaar, 1x per jaar toernooiweekend.

Tijdsinvestering
Dat kan je helemaal zelf invullen. De ene taak kost iets meer tijd dan de andere. En uiteraard ben je tijdens het toernooiweekend een zaterdag of zondag kwijt en een deel van de vrijdag(avond) voor de voorbereidingen.

Aanmelden bij                    Natascha de Ruig via [email protected]

Reageren op de vacature