pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-2

Deze week is Ties de pupil van de week! Ties is 10 jaar oud, speelt in de JO11-2, en wordt daar getraind door Erik, David, Lucas en soms door zijn vader Roland.

Ties speelt nu 2 jaar bij SV ‘s-Graveland. Thuis was hij al veel aan het voetballen met zijn broertje Duuk die al lid was dus logisch dat Ties ook hier lid werd. Hij is blij met zijn team en trainers. Erik en Lucas zijn best streng, David is soms iets te lief. Het leukst vindt hij het om op de goal te schieten en om partijtje te doen. Minder leuk is de warming up. Op zaterdag speelt Ties op rechts-achter, hij vindt dit erg leuk want hier hoeft hij niet zo veel te rennen maar kan wel vaak de bal afpakken. Het liefst speelt hij op echt gras, tenzij er te veel modder op ligt.

Ties zit in groep 7 van de Regenboogschool. Zijn jongere broer Duuk zit in de JO9-3, zijn zusje Danie zit op turnen. Thuis is hij veel aan het buiten spelen en dan natuurlijk ook weer aan het voetballen. Ties weet nog niet zo goed wat hij later wil worden.

Paris Saint-Germain is zijn favoriete voetbalclub en Mbappé vindt hij de beste speler. In Nederland vindt hij SVS de beste club!

Ties vindt SV 's-Graveland een superleuke club! Hij zit in een leuk team met vrienden, en het 4x4 toernooi vond hij super leuk! De voetbaldagen heeft hij door vakantie helaas gemist.

Ties, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!!