pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-2

Deze week is Sem de pupil van de week! Sem is 10 jaar oud, speelt in de JO11-2, en wordt daar getraind door David en Erik. Op de zaterdag is zijn vader Stefan ook coach.

Sem voetbalt sinds de F-onderling bij SV 's-Graveland. Hij voetbalde thuis al regelmatig en zag het soms op tv en het leek hem daarom leuk om lid te worden. Hij heeft een erg leuk team en met de meeste jongens speelt hij al samen sinds de JO8. De trainers bedenken leuke oefeningen en zijn erg aardig. Het leukst vindt hij het om op de goal te schieten en partijtje te spelen tijdens de trainingen. De warming-up vindt hij minder leuk om te doen. Bij de wedstrijden staat hij in de spits en dat vindt hij ook de leukste positie om te spelen. Veel doelpunten maken, assists geven en de corners nemen. Afgelopen zaterdag heeft hij zelfs 6x gescoord!! Het liefst speelt Sem op kunstgras.

Sem zit in groep 6 van de Antoniusschool. Zijn jongere zusje Roos voetbalt bij de F-onderling. Naast voetbal vindt hij het erg leuk om te steppen, basketballen en te gamen. Later zou hij profvoetballer willen worden of willen werken in een dierentuin en daar dan de pinguïns verzorgen.

Ajax en FC Barcelona zijn zijn favoriete voetbalclubs. Tadic, Blind en Mbappé vindt hij de beste voetballers. Sem is 1x in het stadion bij Ajax geweest, toen ze tegen Shakhtar speelden. Tijdens zijn vakanties, als hij in Limburg op de camping staat, gaat hij altijd bij wedstrijden van Roda JC kijken met zijn vader!

Sem vindt SV 's-Graveland een superleuke club! Het is in zijn eigen dorp en hij heeft er veel vrienden. De voetbaldagen vindt hij erg leuk om aan mee te doen!

Sem, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!!