pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-1

Deze week is Kian de pupil van de week! Kian is 10 jaar oud, speelt in de JO11-1, en wordt daar getraind door Robin en Marcel.

Kian is lid bij SV ‘s-Graveland sinds zijn vierde jaar. Hij voetbalde al vaak thuis in de tuin en ‘s-Graveland was lekker dichtbij. Ook zijn vriendjes van school voetbalden hier al.

Dit jaar speelt Kian voor het eerst in dit team en dat vindt hij erg leuk. Hij is blij met zijn trainers Robin en Marcel, die goed en rustig alles uitleggen. De trainingen vindt hij erg leuk, vooral de piepjestest van vorige week! Eigenlijk is er niks wat hij niet leuk vindt bij trainen, maar partijtje is toch ook wel erg leuk. Tijdens de wedstrijden speelt Kian voorin of rechts achter. Dat laatste vindt hij het leukst: ballen afpakken en daarna snel de bal kunnen voorgeven. Het liefst speelt hij op kunstgras want dat rent een stuk makkelijker.

Kian zit in groep 6 van de Antoniusschool en heeft een jonger broertje Nikan, die speelt in de JO9. Na school gaat hij het liefst buiten spelen en uiteraard gaat dan de voetbal mee! Later wil hij graag profvoetballer worden. Ajax is zijn favoriete club en Frenkie de Jong vindt hij de beste speler.

Kian vindt SV 's-Graveland een superleuke club! Al zijn vrienden voetballen er en de voetbaldagen en 4x4 toernooi vindt hij erg leuk om aan mee te doen!

Kian, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!!