pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-1

Deze week is Kiek de pupil van de week! Kiek is 10 jaar oud, speelt in de JO11-1, en wordt daar getraind door zijn vader Rob, Sander en Joris.

Kiek is lid geworden bij SV 's-Graveland toen hij 4 jaar oud was en speelde toen bij de Smurfen. Hij kwam al veel op de club en zijn oudere broer SIem was ook al lid, dus logisch dat Kiek ook bij ‘s-Graveland ging voetballen. Vanaf de JO8 speelt hij al met zijn huidige team samen en dat vindt hij erg leuk! HIj is blij met zijn trainers, ze zeggen meteen als iets fout gaat hoe het beter kan en zo leert hij een hoop van ze. De trainingen zijn erg leuk, vooral het partijtje en op de goal schieten. In de wedstrijden speelt hij links-voor en heel soms achterin. Hij vindt de aanval leuk, ook om te scoren!. Het liefst speelt hij op kunstgras, zeker als het geregend heeft want dan is het veld niet zo nat als een echt grasveld.

Kiek zit in groep 6 van de Antoniusschool en heeft een oudere broer Siem die in de JO13-1 speelt, en een jongere broer Seb die in de JO9-2 speelt. Hij weet nog niet wat hij later worden wil. Naast voetbal zit Kiek ook op schaatsen en gaat hij soms met zijn vader hardlopen. Ook doet hij wel eens mee met hardloopwedstrijden!

Zijn favoriete voetbalclub is Feyenoord. En zijn favoriete speler is Sinisterra. Hij is wel eens in de Kuip geweest, onder andere bij het afscheid van Dirk Kuijt! Zijn favoriete buitenlandse club is Manchester United.

Kiek is erg blij met SV ‘s-Graveland! Hij heeft er veel goede vrienden en vindt het een mooi complex. De voetbaldagen en 4x4 toernooi vindt hij super leuk om aan mee te doen!

Kiek, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!!