pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-2

Deze week is Florian de pupil van de week! Florian is 11 jaar oud, speelt in de JO11-2, en wordt daar getraind door Wilco en zijn vader Melvin.

Florian is lid geworden bij SV 's-Graveland toen hij 5 jaar oud was en speelde toen bij de Smurfen. Zijn opa’s kijken veel voetbal en hij voetbalde zelf al veel op straat. Zijn opa en oom hebben bij ‘s-Graveland gespeeld dus was het vanzelfsprekend dat Florian hier ook lid werd. Vanaf de JO8 speelt hij al met zijn huidige team samen en dat vindt hij erg leuk! Zijn teamgenoten zijn inmiddels ook zijn vrienden geworden. Hij speelt mid-mid of als centrale verdediger. Hij vindt verdedigen erg leuk om te doen, en ook om soms mee te gaan in de aanval. Hij is blij met zijn trainers en de trainingen! Het liefst schiet hij op de goal tijdens het trainen, pass oefeningen vindt hij minder leuk. Het liefst speelt Florian op normaal gras, maar dan wel zonder pollen…

Florian zit in groep 7 van de Regenboogschool en heeft een broer Olivier die op turnen zit. Hij wil later graag profvoetballer worden. Zijn hobby's zijn gamen en buiten voetballen met zijn vriendjes.

PSV is de favoriete club van Florian. Dumfries en Frenkie de Jong zijn zijn favoriete spelers. Hij is met zijn team al twee keer naar het stadion geweest. Laatst nog naar Nederland-Denemarken, dat hadden ze gewonnen omdat ze als team de meeste loten voor de grote clubactie hadden verkocht!

Florian is erg blij met SV ‘s-Graveland! Hij heeft een leuk team en leuke trainers, er zijn goede velden en goede ballen. En als er iets voor de jeugd wordt georganiseerd doet Florian daar altijd graag aan mee!

Florian, heel veel plezier maandag als pupil van de week!!