pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-2

Pupil van de week: Menno Steenvoorden

Deze week is Menno Steenvoorden de pupil van de week! Menno is 10 jaar oud, speelt in de JO11-2, en wordt daar getraind door Melvin.

Menno voetbalt sinds hij 4 jaar is bij SV ’s-Graveland. Hij is lid geworden omdat hij altijd al bij zijn broer Cas kwam kijken en zelf ook graag wilde voetballen. Menno keept altijd één helft van de wedstrijd en de andere helft speelt hij op de back-positie. Verdedigen vind hij erg leuk, het duiken bij keepen vindt hij ook heerlijk om te doen! Op de training vind hij het erg leuk om te keepen. Minder leuk vindt hij de warming-up waarbij ze soms rondjes om het veld moeten lopen, want dat is best zwaar! Het liefst speelt Menno op echt gras want dat is het fijnst om op te duiken, een stuk zachter om op te landen dan kunstgras! Menno speelt vanaf de F-onderling samen met de jongens uit zijn team en is altijd getraind door Melvin. Melvin vindt hij een heel goede trainer!

Menno woont in Kortenhoef en zit in groep 7 van de Antoniusschool. Hij heeft een oudere zus Lieke die op handbal zit, en een oudere broer Cas die ook bij de SV voetbalt. Naast voetballen zit Menno ook op schaatsen, en vindt hij het leuk om te fietsen en te gamen. Wat hij later worden wil weet Menno nog niet zo goed.

De favoriete voetbalclub van Menno is Ajax. Hij heeft niet echt een favoriete speler, maar als hij eens voetbal kijkt op tv let hij altijd extra op de keepers! Hij vond het erg leuk om naar het Nederlands elftal te kijken tijdens het EK afgelopen zomer!

Menno vindt SV ‘s-Graveland een hele leuke club omdat er veel vriendjes spelen en omdat er veel evenementen worden georganiseerd. De voetbaldagen vindt hij bijvoorbeeld ontzettend leuk!

Menno, heel veel plezier zaterdag als pupil van de week!!

PUPIL_VAN_DE_WEEK_banner.png