pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-2

Deze week is Joey Houthuijzen de pupil van de week! Joey is 10 jaar oud, speelt in de JO11-2, en wordt daar getraind door zijn vader Maikel en Melvin.

Joey voetbalt sinds hij 4 jaar is bij SV ’s-Graveland. Hij is lid geworden omdat hij graag wilde voetballen en er vriendjes lid waren bij de SV. Joey speelt op verschillende posities maar vindt spelen in de voorhoede het leukst, vooral het maken van doelpunten. Op het middenveld spelen vindt hij minder leuk want dat moet je wel veel rennen... Op de training vindt hij alles leuk om te doen, maar zijn de afrondoefeningen op de goal wel het allerleukst. Zijn tweelingbroer Jamie staat dan altijd in de goal! Het liefst speelt Joey op kunstgras. Joey is in de JO-8/9/10 altijd getraind door Robert van den Heuvel, die hij de beste en leukste trainer tot nu toe vindt.

Joey woont in Hilversum en zit in groep 7 van de Augustinusschool. Hij heeft een oudere zus Lizzie en een tweelingbroer Jamie die ook bij hem in het team zit. Naast voetballen vindt Joey het leuk om te gamen: Fortnite en Rocket League. Ook buiten spelen doet hij graag. Wat hij later worden wil weet Joey nog niet zo goed.

Joey is fan van FC Barcelona en Messi vindt hij de beste speler. Hij is wel eens in het Feyenoord stadion voor de wedstrijd tegen Sparta en een keer voor een rondleiding. Zijn vader is fan van Feyenoord, zelf is hij niet fan van één specifieke Nederlandse club.

Joey vindt SV ‘s-Graveland een hele leuke club omdat er veel vriendjes spelen. Het 4x4 toernooi in de herfstvakantie vindt hij altijd erg leuk, gelukkig is dat al bijna!

Joey, heel veel plezier zondag als pupil van de week!!