pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-3

Deze week is Stijn Blok de pupil van de week! Stijn is 10 jaar oud, speelt in de JO11-3, en wordt daar getraind door Hans, Theo en Jur.

Stijn voetbalt sinds hij 6 jaar is bij SV ’s-Graveland. Zijn broer Daan voetbalt ook bij de club. Stijn speelt meestal een helft in de verdediging en een helft als keeper. Veel ballen tegenhouden, zorgen dat de tegenstander niet scoort en dat je ook met de handen mag maakt dat hij keepen toch wel echt het leukst vindt. Het liefst speelt hij op kunstgras. Op de training vindt hij het erg leuk om te keepen tijdens het op de goal schieten, maar ook om zelf lekker op de goal te schieten! De techniektraining vindt hij minder leuk. De beste trainer die Stijn tot nu toe heeft gehad vindt hij Theo, hij geeft goede aanwijzingen en leuke oefeningen op de training, vooral het schieten op de goal. Het leukste moment tot nu toe vindt Stijn dat hij op de training een keer alle ballen tegenhield en daardoor de training langer doorging.

Stijn woont in Hilversum en zit in groep 7 van de Elkerlyc school. Hij heeft een oudere broer die speelt in de JO14-1. Naast voetballen vindt Stijn het leuk om te kickboksen en te gamen met vrienden. Later wil Stijn profkeeper worden bij Ajax.

De favoriete club van Stijn is Ajax. Zijn favoriete buitenlandse club is Barcelona. De beste speler vindt hij uiteraard de keepers Onana van Ajax en Ter Stege van Barcelona. Stijn is pas voor het eerst bij Ajax geweest in de Johan Cruyff Arena tegen Spakenburg!

Stijn vindt SV ‘s-Graveland een hele leuke club omdat het niet heel groot is, er veel leuke mensen zijn en de voetbaldagen en het 4x4 toernooi er worden georganiseerd!

Stijn, heel veel plezier zondag als pupil van de week!!