pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-3

Deze week is Floris Raven de pupil van de week! Floris is 10 jaar oud, speelt in de JO11-3, en wordt daar getraind door Hans en Theo.

Floris voetbalt sinds hij 4 jaar is bij SV ’s-Graveland. Zijn broer voetbalde toen ook bij de club en zijn vader heeft hier ook gevoetbald en veel jeugd getraind. Floris speelt rechts op het middenveld en vindt dit ook de leukste positie om te spelen. Wanneer ze in de aanval zijn kan hij hiervandaan goed en hard schieten op de goal. Verdedigen vindt hij minder leuk en is hij ook minder goed in. Het liefst speelt hij op kunstgras. Op de training vindt hij het erg leuk om veel op de goal te schieten, minder leuk vindt hij de Coerver oefeningen. De beste trainer die Floris tot nu toe heeft gehad vindt hij Theo, hij geeft goede aanwijzingen en leuke oefeningen op de training, vooral het schieten op de goal. Het leukste moment tot nu toe vindt Floris toen hij met zijn team voor de herfstvakantie eerste werd in de bekerpoule!

Floris woont in Hilversum en zit in groep 7 op De Wilge. Hij heeft een oudere broer en twee oudere zussen. Naast voetballen vindt Floris het leuk te drummen, hiervoor heeft hij één keer in de twee weken les en oefent hij vijf keer per week. Hij gaat binnenkort ook in een band spelen! Ook draait hij veel muziek op zijn Flip4box. Later wil Floris profvoetballer of DJ worden.

De favoriete club van Floris is Ajax. Zijn favoriete buitenlandse club is Real Madrid. De beste speler vindt hij Neres en Frenkie de Jong. Floris is een keer in het AZ stadion geweest en krijgt binnenkort een rondleiding door de Johan Cruyff Arena.

Floris vindt SV ‘s-Graveland een hele leuke club omdat het er gezellig is, er goede trainers zijn en er veel leuke dingen worden georganiseerd. De voetbaldagen vindt Floris superleuk!

Floris, heel veel plezier zondag als pupil van de week!!