pupil en voetbalmeisje van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Graveland 's JO11-3

Deze week is Jort Bolt de pupil van de week!

Jort is 10 jaar oud, speelt in de JO11-3, en wordt daar getraind door Theo en zijn vader Hans.

Jort voetbalt sinds hij 4 jaar is bij SV ’s-Graveland. Zijn vader was keeper bij SV ’s-Graveland zowel op het veld als in de zaal. Bij de JO11-3 speelt Jort meestal een helft als keeper en de andere helft in de spits. Hij vindt beide posities erg leuk, zowel de reddingen in de goal als het scoren als spits. Dat keepen heeft hij dus duidelijk overgenomen van zijn vader! Het liefst speelt hij op kunstgras. De beste trainers die Jort tot nu toe heeft gehad zijn Hans en Theo. Jort vindt dat ze goede en leuke trainingen geven, Theo mag soms wel iets minder hard schreeuwen langs het veld. Op de training vindt hij het het leukst om op doel te schieten en partijtje te spelen. Vorig seizoen heeft Jort met zijn team bijna alles gewonnen dus dat vond hij het leukste seizoen tot nu toe!

Jort woont in Kortenhoef en zit op de Antoniusschool in groep 7. Zijn oudere zus Tessa zit ook op voetbal bij SV ’s-Graveland. Naast voetballen vindt Jort het leuk om buiten te spelen samen met zijn klasgenoten en te gamen. Later wil Jort graag kok worden. Nu bakt hij al graag koekjes en cakejes!

De favoriete club van Jort is Ajax en in het buitenland FC Barcelona. De beste spelers vindt hij Frenkie de Jong en Ronaldo. De Johan Cruyff Arena bezoekt hij regelmatig met zijn vader. Ook is hij wel eens in de stadions van AZ, Sparta, Utrecht, Schalke en Feyenoord geweest. Het mooiste stadion vindt Jort de Allianz Arena van Bayern München dus daar wil hij graag een keer naar toe.

Jort vind SV ‘s-Graveland een hele leuke club omdat het er altijd gezellig is en er veel leuke dingen georganiseerd worden zoals 4x4 en de voetbaldagen.

Jort, heel veel plezier zondag als pupil van de week!!